پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183077
6 ماه است که خواب راحت ندارم/صبح ها منتظر چک هاي برگشتي هستم/توليدات ما توان رقابت با اجناس خارجي را دارد/دولت اقتصاد عاريتي و واردات را رها کند+فيلم
تاریخ انتشار : 1394/07/05 16:25:43
نمایش : 714
علي فرزانه توليد کننده شيرآلات گفت: عدم حمايت دولت از توليد داخل و وحود رانت شديد در بازار اصلي ترين دليلي براي تعطيلي کارگاه هاي ماست؛ براي نجات توليد داخلي بايد دولت اقتصاد عاريتي و تکيه به واردات را قطع کند.

علي فرزانه مدير شرکت شير آلات فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي  شبکه اطلاع رساني راه دانا گفت: در زمينه شيرآلات مشغول به فعاليت بودم که متاسفانه در حال حاضر به دليل رکود شديد بازار و وضعيت نامناسب اين صنف، زمين گير شديم.

 

فرزانه در ادامه گفت: 10 نفر در قسمت بسته بندي و چند نفر ديگر در پرداختکاري مشغول به فعاليت بودند که متاسفانه از فروردين امسال با وجود رانت در بازار هيچ توليدي نداشتيم که همين امر باعث اخراج کارگران شد.

 

مدير شرکت شير آلات فرزانه در مورد حمايت ارگانهاي دولتي براي کمک به توليد افزود: متاسفانه هيچ حمايت و کمکي از طرف دولتمردان براي توليد انجام نشده، و با اين وضعيت به سمت اقتصاد عاريتي مي رويم؛ بر حسب همين شرايط هيچ انگيزه اي براي توليد ديگر نداريم!

 

فرزانه در ادامه با تشريح عوارض تعطيلي کارخانه‌ها ادامه داد: بيکاري حاصل از همين تعطيلي ها مسلما به مشکلات جامعه مي افزايد؛ بهتر است دولت با حمايت از بخش توليدي و ايجاد شغل از مشکلات آتي جامعه نيز جلوگيري کند.

 

وي ضمن اشاره به لزوم حمايت شديد دولت از صنايع توليدي گفت: دولت بايد هر چه سريعتر اقتصاد عاريتي و تکيه به واردات را قطع کند و به سوي توليد کنندگان حرکت کنند.

 

فرزانه با اشاره به موارد رونق فروش توليدات شيرآلات گفت:مصارف توليدي ما بيشتر با ساخت و ساز  رونق پيدا مي کند که متاسفانه نه رونقي در ساخت و ساز است و نه حرکتي در صادرات؛ با اين شرايط بايد در کارگاهايمان را ببنديم.

 

وي اظهار داشت: با وضعيت فعلي حدودا 6 ماه است که خواب راحت نداريم و صبح ها منتظر چک هاي برگشتي هستيم که ما را از خواب بيدار کنند.



دانلود

 

اين توليد کننده ايراني در پايان گفت: موارد توليدي ما در حال حاضر توان رقابت با جنس هاي مشابه خارجي را دارند و به راحتي در دنياي شيرآلات ما حرفي براي گفتن داريم.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html